У Новомосковську проведуть конкурс на кращий бренд та брендбук міста

У Новомосковську проведуть конкурс на кращий бренд та брендбук міста, Ольга

У Новомосковську планують провести конкурс на кращий бренд та брендбук міста.

Розробити та запропонувати узагальнення, які будуть відповідати уяві людей про місто, може кожен новомосковець і не тільки.

У Конкурсі можуть брати також участь громадяни України, незалежно від місця проживання чи сфери занять, або агенції чи компанії, що спеціалізуються на брендингу, маркетингу, дизайні, рекламно-інформаційних послугах.

Про це нашому кореспонденту повідомила начальник Відділу інфраструктури та інвестицій Новомосковської міської ради Юлія Прибиткова.

Розробляючи бренд та брендбук міста, учасники конкурсу повинні включити в логотип та інше максимум інформації про Новомосковськ.

Детальніше про мету та цілі конкурсу ми запитали у Юлії Прибиткової.

Навіщо це потрібно, де хто спитає?

- Для того, щоб виділити Новомосковськ серед інших міст, необхідно Новомосковськ зробити привабливим для інвестицій. Логотип може згуртувати і підняти дух громади, сформувати патріотизм і креативні тенденції. Він допоможе нашому місту створювати позитивні асоціації і диференціювати його від інших туристичних напрямків. Також логотип може бути частиною більш широкої стратегії щодо побудови іміджу міста та його економіки. Основною причиною брендингу міста є розвиток туризму. Але логотип, ймовірно, не змінить місто, якщо не стане частиною більш широкої ініціативи щодо вирішення міських проблем і розвитку можливостей.

Хто буде створювати бренд міста?

- Зараз ведуться переговори щодо позиціонування Новомосковська. Створювати репутацію Новомосковська будемо всі разом: і мешканці міста, і експертна група. В її складі будуть представники міської влади, архітектори, історики, бізнесмени, експерти з маркетингу, брендування. Допомагати із брендингом міста будуть спеціалісти з надання науково-дослідницькіх послуг, які спеціалізуються на брендингу, маркетингу, дизайні, рекламно-інформаційних послугах. Усі разом будемо шукати ті унікальні особливості Новомосковська, завдяки яким можна презентувати наше місто в країні та світі для залучення інвестицій.

На що повинна бути націлена концепція брендингу міста?

Я вважаю, що концепція бренду нашого міста має бути націлена на:

- формування позитивного іміджу Новомосковська в Україні та світі;

- позиціонування унікальних конкурентних переваг міста на регіональному, національному та міжнародному рівнях;

- сприйняття та ретрансляцію її міською громадою.

І хочу наголосити, що логотип міста не замінює офіційну символіку міста (герб і прапор).

Тож, висновок такий: так як місто Новомосковськ належить до інвестиційно привабливих міст Дніпропетровської області, необхідне належне позиціонування усіх сфер його життя та просування позитивного іміджу в країні і за кордоном. Це допоможе забезпечити Новомосковську інвестиції та сталий розвиток. Без гідного бренду та брендбуку не можливий успішний розвиток громади.

Детальніше про умови конкурсу та про елементи конкурсних розробок читайте в найближчіх матеріалах сайту.

Читайте також: У Новомосковську для розробників проектів до «Бюджету участі» підготували примірний цінник типових робіт

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии