В «Дніпровських енергетичних послугах» працює контакт-центр

В «Дніпровських енергетичних послугах» працює контакт-центр, Ольга

В підприємстві-постачальнику електроенергії споживачам області «Дніпровські енергетичні послуги» працює контакт центр.

Про це повідомили в прес службі підприємства.

Завдяки єдиній системі даних, контакт-центр електропостачальника дистанційно обслуговує усіх споживачів області, незалежно від їх місцезнаходження. Сюди, окрім телефонних дзвінків, потрапляють електронні листи, повідомлення через Особистий кабінет та Facebook. Про результати роботи за півроку, а також невідомі для більшості клієнтів факти розповіли співробітники контакт-центру:

Єдиний контакт-центр знаходиться у Нікополі.

Він обслуговує всіх споживачів Дніпропетровщини з питань електропостачання, а це понад 1,3 млн домогосподарств;

З початку року всі оператори сукупно провели 16 тис. години розмов. Це 300 тис. дзвінків за 6 місяців;

Найчастіше до контакт-центру звертаються мешканці Дніпра;

Рекордну кількість телефонних звернень один оператор прийняв 4 лютого – 340 дзвінків;

З початку року кількість повідомлень від клієнтів через Facebook збільшилась на 97%, а час очікування з’єднання з оператором зменшився на 45%;

Клієнтів обслуговують 50 співробітників контакт-центру, з них 48 - жінки;

Найбільш неочікуваним став дзвінок чоловіка о 7 годині ранку, який телефонував аби перевірити чи є оператори на робочих місцях та просто побажати гарного дня.

Звернутися до контакт-центру кожен споживач Дніпропетровщини може за телефоном (056/067/050) 770-11-55, електронною поштою [email protected], через форму зворотного зв’язку в Особистому кабінеті чи на сторінці у Facebook.

Читайте також: Більшість мешканців Піщанської ОТГ оцінюють свій матеріальний стан як хороший та середній

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии