Наразі Луцький ЦНАП надає 486 послуг (Новомосковський – 188) і є одним з лідерів в Україні. Весь документообіг у ньому автоматизованій, а стати в чергу можна за допомогою мобільного додатку.
З досвідом роботи Луцького ЦНАПу ознайомилися міський голова Новомосковська Сергій Рєзнік та секретар міськради Володимир Арутюнов. Одразу вразили розміри будівлі – 1800 м², у Новомосковську аналогічний центр розташовується усього на 90 м². Хоча кількість населення у місті лише втричі менша, ніж у Луцьку.
Очільники Новомосковська були приємно вражені, що в ЦНАПі окрім традиційних адміністративних послуг, можна:
- зареєструвати транспортний засіб, отримати водійське посвідчення та номери на автомобіль;
- оформити біометричні документи (ID-картку та закордонний паспорт):
- укласти шлюб за добу (як у Лос-Анджелесі);
- швидко оформити всі документи на новонароджену дитину (підключений сервіс е-Малятко);
- цілодобово повідомити про аварійну ситуацію (через чат-бот Назар).
У Луцькому ЦНАПі навіть є кабінет психолога, яка працює з працівниками центру. Щодня кожний з них приймає від 45 до 85 відвідувачів. А загалом на день до центру звертається 1500 людей, а це велике психологічне навантаження на адміністраторів. В усіх приміщеннях стоять відеокамери і діє прозора система оцінювання якості роботи персоналу. Біля кожного адміністратора розміщений QR-код, за яким відвідувачі можуть перейти на сторінку оцінювання його роботи. Причому на всі скарги реагують моментально. Дуже високий показник задоволеності рівнем надання послуг у Луцькому ЦНАПі – 76% відвідувачів залишають позитивних відгуків. Щороку виконується понад 92% поданих заявок і менше 1% лучан отримали відмови.