• Головна
  • Цікаві факти про автомобільні фари
Новини компаній
12:17, 10 вересня 2023 р.

Цікаві факти про автомобільні фари

Новини компаній

Автомобіль складається з багатьох систем, причому деякі з них існують лише на певних типах машин. Наприклад, реактивна тяга, яку можна придбати за посиланням https://bex-space.com/reaktivni-tyagi-ta-komponenti-2, зустрічається лише на позашляховиках з мостовою схемою підвіски. А ось фари встановлюються завжди і на все, що рухається: на кар’єрні самоскиди і на смарт-авто однаково.

Справні фари є обов’язковою вимогою правил дорожнього руху, хоча ми часто згадуємо про них лише у темряві чи у погону погоду. Що несподіваного можна розповісти про цей елемент? Для загальної ерудиції чи розваги пропонуємо ознайомитись з нашим матеріалом.

Цікаві факти про автомобільні фари, фото-1

Да буде світло (попереду авто)! Що незвичайного відомо про головну світлотехніку?

Сучасні фари – складний пристрій, що має не лише утилітарне призначення. Великою мірою він визначає дизайн транспортного засобу, адже привертає на себе стільки ж уваги, скільки очі живої істоти. Не дарма вони є предметом тюнінга та дизайнерських вишукувань.

На розвиток і виробництво загальної світлотехніки у значній мірі вплинула автомобільна галузь, що диктувала нові вимоги. Ось ми спробуємо захопити вашу увагу:

  • Перші авто взагалі не мали фар. Вони з’явилися пізніше, адже їздити у темряві без світла неможливо. Перші фари перегорали від опадів, тож водіям довелося з ними помучитися;
  • Саме автомобільні потреби спричинили появу лампи з двома нитками розжарювання – для ближнього та дальнього світла. Її вигадала фірма Bosch у 1919 році;
  • Скляні фари красивіші за пластикові, практичніші, але легко б’ються. Якщо ви вже не знаєте, як тюнінгувати своє головне освітлення – пошукайте за посиланням https://bex-space.com/ru/fara-golovnogo-sveta-levaya-bexauto-68275945ah скляну модель;
  • Сьогодні головним завданням конструкторів фар є збільшення дальності освітлення. Саме це є ключовим чинником зниження аварійності на нічних дорогах. І найбільші надії у вирішенні проблеми покладаються на лазерні фари, які можуть «бачити» на 600 метрів. Звісно, ніхто не світитиме лазером у вічі зустрічному потоку, тим більше що рішення, як зробити роботу таких елементів безпечною, вже є;
  • Перший автомобіль, випущений з конвеєра з фарами, що складаються, з'явився в Америці в 1936 році і називався Cord 810. Складні фари тривалий час вважалися стильним дизайном і в більшості випадків ними оснащували дорогі спортивні автомобілі. Однак незабаром тип вийшов із моди – і не дарма. Машина без виразних «очей» здається бездушною та сліпою. В даний час останній автомобіль, зі складними фарами є британський Lotus Esprit, що знятий з серійного виробництва в 2004 році;
  • Ви бачили автомобіль з фарами, що обертаються слідом за кермом? Це не новинка автоіндустрії, адже подібне рішення було запроваджене у чехословацького автомобіля представницького класу Tatra 87, що побачив світ у 1936 році. У 1948 році те ж рішення було реалізоване у американського Tucker 48, але найвідомішою моделлю стала легенда французького автопрому Citroen DS;
  • Найдорожчими фарами обладнаний Mercedes-Benz моделі S-Class Coupe (C217). В обидві фари вбудовано 94 кристали Swarovski. Творці фар стверджують, що кристали у фарах підкреслюють не тільки розкіш автомобіля, а й роблять їх яскравішими та чистішими. Може, в інтернет-магазині https://bex-space.com/ ви їх не знайдете, але для найпоширеніших авто Kia, Nissan чи Toyota та інших, фари точно знайдуться;
  • На перший погляд, сучасні автомобільні фари далеко «поїхали» від прожекторів початку 20-х. Але, як кажуть в Одесі, ви сміятиметеся: загалом конструктивна схема фар, що світлодіодних, що лазерних, що галогених та ксенонових і сьогодні залишається тією ж! Вони досі складаються з корпусу, відбивача, розсіювача і джерела світла. Змінюється лише він.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...