• Головна
  • Захист магазину від пожеж: на варто звернути увагу
Новини компаній
15:00, 3 жовтня 2022 р.

Захист магазину від пожеж: на варто звернути увагу

Новини компаній

Коли займаєтеся торгівлею, то завжди потрібно прораховувати безліч організаційних, юридичних та фінансових питань, в тому числі приведення приміщень у відповідність до актуальних вимог пожежної безпеки. Не вдасться просто купити холодильні вітрини, стелажі для кондитерських виробів чи інших товарів, турнікети, касові бокси тощо й одразу почати приймати відвідувачів. Перед цим доведеться зробити так, щоб у магазині було безпечно перебувати покупцям та персоналу.

Захист магазину від пожеж: на варто звернути увагу, фото-1

Фактори, що визначають використання тих чи інших правил пожежної безпеки

Нормативно-правова база з питань пожежної безпеки дуже розпливчаста, і не відразу зрозуміло, на які вимоги потрібно орієнтуватися в тому чи іншому випадку. Можна спробувати розібратися самостійно або залучити юриста, щоб дізнатися деталі. Основні чинники, які впливають на застосування тих чи інших правил:

  • Архітектурні особливості будівлі та торгової точки, зокрема, розташування (поверх), наявність та кількість вікон, виходів тощо.
  • Кількість відвідувачів. Чим більша прохідність в магазині, тим більше заходів протипожежної безпеки доведеться застосувати. Обов'язковою є наявність планів евакуації та звукових сирен, що сповіщають про спалах, додатково інспектор може вимагати встановлення світлових табличок із покажчиками, підключення системи оповіщення через гучномовці та облаштування протидимної вентиляції.
  • Специфіка технологічних процесів. Одна справа, якщо в магазині торгують запакованими або ваговими товарами, а зовсім інша, коли є власний цех із виготовлення випічки, готової їжі, піци, чи обладнана коптильня.
  • Площа приміщення, кількість та характеристики використовуваного обладнання.
  • Наявність раніше встановленої системи пожежогасіння.

Чим загрожує недотримання законодавчих вимог?

Будь-які нормативи встановлені не просто так – вони потрібні, щоб мінімізувати кількість аварій та нещасних випадків під час комерційної діяльності. Ситуації, звичайно, бувають різними, наприклад, недостатньо коштів чи немає чіткого розуміння, що потрібно робити, але, якщо перевіряючі виявлять якісь невідповідності, то власнику доведеться нести відповідальність.

Залежно від виду та кількості порушень, а також наявності в минулому подібних проблем, компетентні особи можуть призначити штраф або призупинити діяльність магазину на 1-3 місяці. Поки недоліки не будуть усунені, бізнес не працюватиме, при цьому власник платитиме співробітникам та буде розраховуватися за оренду приміщення. Тому з економічної точки зору доцільніше дотримуватися всіх нормативів, щоб не втрачати прибуток і не стикатися з проблемою погіршення репутації.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...