В «Дніпровських енергетичних послугах» запрацював автовідповідач для прийому показників лічильників

 В «Дніпровських енергетичних послугах» запрацював автовідповідач для прийому показників лічильників, Ольга

З вересня у постачальника енергії мешканцям Новомосковщини «Дніпровських енергетичних послугах» запустили автовідповідач для прийому показників електролічильника. Ця зручна послуга не потребує з’єднання з оператором.

Про такі новації повідомили в підприємстві.

Також, у період збільшеного навантаження для обслуговування клієнтів долучаються додаткові спеціалісти.

Інформують також, що в контакт-центрі «Дніпровських енергетичних послуг» час з’єднання з оператором зменшився вдвічі й наразі складає менше 3-х хвилин. Дбаючи про якість та швидкість обслуговування клієнтів, компанія модернізувала свою роботу.

Клієнти все частіше звертаються до постачальника через Facebook та електронною поштою [email protected].

З початку року кількість онлайн звернень постійно зростає і наразі складає у середньому 6,5 тис. повідомлень щомісяця.

Єдиний контакт-центр «Дніпровських енергетичних послуг» консультує всіх жителів Дніпропетровщини 7 днів на тиждень з 7:00 до 21:00. Оператори обслуговують клієнтів з питань розрахунків та нарахувань за електроенергію, приймають дані приладів обліку, дають поради з енергоефективності тощо. Звернутися до контакт-центру можна за телефоном (056/050/067) 770-11-55.

Окрім контакт-центру, споживачі можуть отримати інформацію на сайті компанії, передати показники лічильника та сплатити за електроенергію в Особистому кабінеті, написати повідомлення у Facebook чи на електронну пошту, отримати онлайн-рахунок через Viber.

Читайте також: Новомосковський водоканал прийме на баланс ділянку водогону, що на Кулебівці

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Оцените первым
(0 оценок)
Пока еще никто не оценил
Пока никто не рекомендует
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать

Комментарии