В області сильно подорожчали фрукти та овочі

Минулого місяця на Дніпропетровщині сильно подорожчали фрукти та овочі, повідомляють в обласному управлінні статистики.

Ціни на продукти харчування в цілому зросли на 0,9%. Найбільше подорожчали фрукти (на 8,5%), з яких виноград – на 49%, банани – на 15,7%, яблука – на 4,1%.

Також суттєво збільшилася в ціні овочева продукція (на 5,0%), у т.ч. капуста – на 24,2%, морква – на 9,6%, буряк – на 8,8%, цибуля ріпчаста – на 6,5%, картопля – на 6,3%. У межах 4,2–1,0% дорожче коштували яловичина, риба та продукти з риби, макаронні вироби, кисломолочна продукція, маргарин, хліб, кондитерські вироби з борошна, сири.

Водночас на 4,7–0,6% подешевшали свинина, крупи гречані, рис, птиця, кондитерські вироби з цукру, яйця.

Зростання цін на тютюнові вироби склало 2,1%, алкогольні напої – 0,3%.

Підвищення цін на транспорт на 1,4% в основному спричинено подорожчанням палива та мастил (на 2,1%), проїзду в автодорожньому пасажирському транспорті (на 1,3%).

У сфері охорони здоров’я ціни зросли на 0,9%, зокрема, на амбулаторні послуги – на 2,8%, послуги лікарень – на 1,4%, фармацевтичну продукцію – на 0,5%.

На 1,8% збільшилася вартість побутової техніки, у т.ч. пилососів – на 5,0%, кондиціонерів повітря – на 4,4%, обігрівачів – на 2,7%, пральних машин – на 2,6%, холодильників – на 1,8%, плит – на 1,0%.

Разом з цим внаслідок сезонного розпродажу та знижок стали дешевшими взуття (на 2,8%) та одяг (на 2,4%).

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
43 просмотра в июле
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов